Sunday, December 11, 2011

pergilah . . .

dekadd sebulan dah sayang . tapi awak watlekk jea an dekadd girlfiee awak ni an . ok terima kasih bebanyak arr sayang . saya memang terhutang budia gilaa sama awak . saya tahu lerr lelaki boleh kawin sampai empadd . tapi kita nii copule sayang oii . ada kea dalam quran cakap boleh couple sampai empad ? camon lah sayang . bring me up in love please ! i love you so much sayang ! you dont care ? you must care sayang . cause i know i not perfect in your eyes . maybe i'm still young right ? i want you bring me up in love . cause you is my true love ! ini adalah suara hati ku ini sayang . kita couple ni aku private kan . hanya orang tertentu jea boleh tahu . tu pun ada yang terlepas . tapi sokeyh . kau jangan sampai aku upload picha kau dalam blog aku nii sayang . ok , kalau kau masih watlekk lagi , aku akan upload jugekk . 
.
.
.
.
.
.
.
ok aku sabar lagi dengan kau sayang .
.
.
.
.
.
.
.
kau ni memang dah melampau nii sayang .
.
.
.
.
.
.
.
ok , aku akan upload jugekk .
.
.
.
.
.
.
.
ok . tara ! ni lah boyfie kita . comel tak dia main gitar ? dah menjadi hobi dia dah pon .








hehe . aku tak sampai hati nak upload picha kau dekadd sini . private sudah lerr kenn .
 
tapi sayang , aku nak kau pulang ke pangkuan ku ini . aku tahu kau sayang aku kan . sebab aku pernah janji kalau kau tinggalkan aku , aku DEBIK kau . mesti kau takodd kan kalau aku debik . komfem rindu aku . sebab aku kalau debik kau memang sakedd . 

'padan muka kena kisz laju laju dekadd pipi' cenggitu lah kalau aku debik kau kan sayang . #sayang said : betul ! haha . mengada jea aku nii . 'sayang , aku tak nak kehilangan kau buadd kali pertama dan kali terakhir sayang' dua statements tu akan jadi saksi antara cinta kau dengan aku sayang .  
create by : 
auniey si tembam

1 comment:

  1. sayang , akak nak pesan satu kat adik . jgan sayang sgad k . naty jady cam akak . perjalanan hidup kite masih panjang :)

    ReplyDelete


Superman Logo 2