Tuesday, December 20, 2011

mintak couple ?

ada orang mintak couple dengan aku seyh . mulanya aku cuma like status dia jea . tak sangka lerr sampai dia mintak couple an . btw , bolee lerr tahan comeyy dia . tapi mana bolee lawan capital E aku kann . tapi aku kesian dekadd dia . ex girlfie dia tinggalkan dia macam tu jea . kesian sangad sangad . aku turut bersimpati dekadd dia . aku beri kasih sayang dekad dia . itu pon just friend . tak lebih dari tu , aku tak sanggup nak menduakan capital E . aku tak sanggup nak suruh dorang berkongsi kasih sayang dari aku . aku nii baik lah . baik lah sangad an . macam macam dah dia buadd untuk dapad kan aku . aku tahu cara seorang lelaki kalau nak kan eorang perempuan . tapi aku just watlekk , watpeace . yaa lah , takkan aku nak berskandel pulak ? tak manis lah . setakad nii aku memang kawan jea dengan dia . and satu perkara lagi , dia kata aku comell , cantik . ! hewhew . kembang hidung aku . tapi kalau capital E yang cakap , bukan setakad hidung jea kembang , semua benda nak kembang . nak kena bagi tahu nama dia kea ? aku rasa tak payah kodd . private aja lah kan . kang kalau tersebar malu dia . kesian kat dia taw ! mau sambong chat dengan dia nii . abes lah dia mula balik dengan perangai dia tu yang cuba mendapad kan aku . kbye =,=
auniey

No comments:

Post a Comment


Superman Logo 2