Monday, December 19, 2011

lebiu :')

best dapat berbual dengan awak kan tadi . walaupun hanya dalam fon , saya bahagia sangadd wakk . lain kali itew call awak lagi . kalau nak ikodd kan saya memang nak call awak ampai lebam . tapi , kredit sikedd lah wakk . nanti kalau ada kredit banyak , komfem habis sebab call awak . awak sikedd sikedd ketawa kan ? itew suka dengo awak ketawa . tak comeyy pon , tapi awak tahu lerr itew nii gilaa gilaa sikedd . 


agaknya awak cenggitu lerr agaknya an . saya tak ada lah sampai cenggitu . gurau jea sayang .
wak , saya pelik lah dengan awak . apsal awak nak cakap "lebiu" tergagap gagap ? awak sendiri dengo an cane saya gelak ? memang sumpah kelakar gilaa ah . walau apa pon , janji itew and awak happy kan . le le lebiu . :')

No comments:

Post a Comment


Superman Logo 2