Thursday, December 15, 2011

nasib badan . :'(

apa lah nasib aku malam nii kan . mule mule kuku yang aku bela 1 bulan lebih kena potong . lepas tu tak dapat chat dengan budak besar . then , badan nii macam nak demam . adehh~~ memang malang gilaa lah an . tapi ada untung nye jugekk . untung nye ialah dapat flying kiss dari budak besar . dapat belajar main gitar . syiok gila lah ! mungkin betul orang cakap , setiap keburukkan mesti ada hikmah disebaliknya . aku percaya dengan sapa yang cipta perkataan tu . mungkin esok boleh menjadi hari yang lebih elok . 


tapi , aku ada berita baekk punya ! kak nafaa ajak aku hang ! walaweh ! syiokk nii . ya lah kan , mungkin ni kali terakhir aku jumpa kak nafaa . lepas nii aku tak tahu dia sekolah mana ken . . sumpah aku mesti rindu dia lepas ni . aku dengan dia kenal tak lama . mesej tak pernah . chat tak selalu , tapi sumpah aku sayang dia mampat mampat . mungkin tu lerr yang orang kata , cinta pandang pertama . sapa yang cipta perkataan tu , memang aku percaya dia 100% lah .


tak lupa jugaa , kalau betul aku dapat hang dengan kak nafaa , aku ingat nak bawak budak besar . sebab kite orang dah lama tak kuar sesama .aku harap date kite orang ni lebih best lerr kenn . ye lah , date kite orang yang ari tu kenn dia merajuk dengan aku . mungkin salah aku jugekk . kali ni , aku berjanji tak nak tinggalkan dia lagi dah . pegang janji kau nii kuad kuad auniey . jangan cakap jea lebih .kang kalau kau tak tunaikan janji kau , baru kau tahu erti penyesalan . nanti insyaallah aku upload picha aku dengan budak besar aku ok . 


YA ALLAH ! kau tolong lerr makbulkan doaku ini ya allah . aku nak sangat jumpa budak besar aku tuh . dekadd sebulan tak jumpa dia . nak jugekk rasa date yang betul betul punya . tak nak lerr macam hari tu lagi . aku takk nakk hampa kan hati dia . sebab aku tak nak dia berpaling dengan yang lain . kau makbulkan lah doa ku ini ya allah . aMiiinnnnn .............

No comments:

Post a Comment


Superman Logo 2