Tuesday, December 27, 2011

Cuti Cuti Malaysia

lama betul tak update blog nii kan ? memang pon sebab tak ada benda nak update . tapi kali nii aku ada benda nak story mory . story nya ialah pasal 'CUTI CUTI MALAYSIA' . ok , tak guna kalau membebel jea lebih tapi kalau tak cerita . ok , aku start cerita pasal cuti-II tu sekarang !



picha nii masa dalam kereta . otw pergi DESA WATERPARK , KUALA LUMPUR . normally lah kan , aku nii kan suka beno snap picha sendiri . bak kata cousin aku si isyraf tu 'S.S. TANGKAP GAMBAR SENDIRI' . ok , tutup cerita dalam kereta nii .


korang nampak tak muka aku macam dah tak sabar nak mandi ? memang jelas sekali bukan ? bagi aku memang ternyata sangat-II jelas . muehehe . masih macam kanak-II ribena lagi . =,=


tu picha aku dengan cousin aku naik gelongsor . memang tinggi sangat . dekat atas sejuk gilaa ! tapi bila sampai bawah memang AWESOME gilaa ! tapi aku tak tahu macam mana bolee jatuh bilaa sampai bawah . air masuk hidung berkk =,= lagi lah AWESOME ! 


bila dah puas mandi dekat DESA WATERPARK , aku pergi PETALING STREET , KUALA LUMPUR pulaa . memang ramai gilaa dekat sana . mat saleh semua shopping dekatt situ . lagi pon time aku pergi ni kan chrismas , kalau beli barang komfem dapat diskaun sampai 70% . aweome bukan ? antara barang yang aku beli ialah : 

- blouse
- pashmina
- selipar 
- beg SAG
- hanbag (mama punya)
- perfume
- baju starbucks (papa punya)

kalau nak ikot kan banyak . sampai tangan aku lengoh angkat semua barang tu . memang shopping sakan betul lah aku .


bila semua dah penat , lepak arr kejap dekat DATARAN MERDEKA dulu jap . depan BANGUNAN SULTAN ABDUL SAMAD tu . # eceh , jakon arr aku nii . memang awesome arr lepak dekat sini . makan-II , minum-II . :)

bila dah puas lepak dekat dataran , kite orang balek arr hotel free dekat BANDAR DATUK KERAMAT . tidur dulu ................. zZzZzZzZ


esok tengah hari nya kite orang pergi tengah-II bandar . jam gilaa ! sampai aku tidurr nyenyak sebab nak sampai dekat SOGO MALL . cousin aku siap tidurr then ngigau lagi . aku yang tak ada mo0d ni pon terus ada mo0d sebab tengok dia berjalan pergi dekat ibu dia . 

sempat lagi aku snap picha depan SOGO nii . dah lah ramai orang , tu pon empat lagi snap picha kan . itu lah aku yang suka snap picha . 


sempat lagi snap dekat bus stop nii . memang awesome lah background !

then aku balik lah kan . tu lah 2 hari yang sangat awesome ! tapi tak dapat nak pergi i-City . :( 
it's ok lah auniey , tahun depan masih ada lagi kan . semoga jumpa auniey di chrismast 2012 pulaa yaa ! kbye =,=



No comments:

Post a Comment


Superman Logo 2