Friday, February 24, 2012

20 FEBUARI 2012

hye awak . yaa awak , awak yang sedang baca post saya nih . hewhew =,=
act , dah lama tak update blog kan ? sebab tade idea laa , tapi kali ni ada idea . tu pon kawan aku si aisya tu suggest . err , tutp cerita pasal pompuan tuh :)

PADA TANGGAL 20 FEBUARI 1995 JAM 7.20 PAGI
uwekk ! uwekk ! lahri laa insan yang bernama Muhammad Izwan Bin Ismail . k sekarang dia dah besar , dah 17 tahun dah pun . dia laa bantal busuk aku :) yang hari-hari dok temankan aku tidur . nyanyikan lagu untuk aku and macam-macam lagi arhh . 




k , kek biasa jea nih . but special for my love . btw , akak dia yang belikan . aku just tumpang nyebok jea . aku memang tade bagi dia hadiah or what else . tapi disebabkan dia mintak couple dengan aku , aku terima and tu laa hadiah dari aku . yee laa , aku tak mampu nak beli hadiah mahal-mahal untuk dia . aku bukan macam dia . dia keje , aku sch lagi . tade duit . and walaupon befdayy aku lama lagi , dia dah bagi hadiah awal-awal lagi . dia ada nyanyi kan lagu untuk aku , korang jeles kan kan kan ? BHAHA 
k malas nak cite panjang lebar . just stop here ! Kbye

2 comments:


Superman Logo 2